Härlig damavslutning
- 22 sep. 2020
- 1 min läsning
Trevlig dag med strålande sol och värme både i luften och mellan alla oss 15 damer som deltog i avslutningstävlingen.
Angela vann singeltävlingen, Tamm kom 2.a, Mileva och Mona kom 3.a och 4:a.
Rosa Pantern vanns av lag Angela, Kerstin och Helena.
Nu hoppas vi på en Coronafri säsong 2021 så vi kan dra igång som vanligt i vår. Välkomna då!

Fr. v Mona, Tamm, Angela och Mileva

Lagvinnare. Fr v Helena, Angela och Kerstin





