Nu är vi på G! (Damupptakt)
- 8 maj 2025
- 1 min läsning
Upptaktsträffen den 7 maj
Vi var en samling på 11 damer som fikade och gick igenom kommande säsong och diskuterade hur vi skulle få fler damer intresserade att vara med.

Eva Alexandersson från Mary Kay hade en liten demonstration av sina produkter.

Vi ser fram emot att se alla damer på klubben på onsdagar! Se program på damsektionen.
Välkomna hälsar Damkom. Sanna Mareniusson, Carina Hammerling o Angela Vesterlund.



