top of page

Ny rastplats tar form

  • 16 juni 2021
  • 1 min läsning

Först ombygge av restaurang inomhus, sedan ny härlig terrass utomhus för att nu de sista spikarna ska slås i intill det flyttade tävlingskansliet. På ena sidan ska vi ha en skyddad rastplats för de som spelat 9 hål och på andra sidan parkeringsplatser för golfbilar. De som kämpar med detta bygge är främst ordförande Lars Andersson och före detta ordförande Urban Strömqvist. 

 
 
bottom of page