top of page

Påskrapport från banan

  • 8 apr. 2020
  • 1 min läsning

Vi klipper greenerna på 4,5 för närvarande samt vältar greenerna när tillfälle ges. Greenerna kommer att dressas efter påsk. Vi kommer att klippa fairwayy, tees, och semiruff i veckan. Vi har startat upp bevattningen och är beredda att gödsla banan med fast gödning när vi får tillräckligt hög marktemperatur.

Tänk på att jämna till era spår i bunkern innan ni går ur den. 

Från skärtorsdag den 9/4 tillåter vi bilar. Kör försiktigt och inte där det är sankt/blött och kör ej till vänster om 4:ans green.  Vi kommer även i år erbjuda årskort på bil för 2995 kr! (2495 kr med läkarintyg) Maila kansliet om du vill ha ett årsavtal. 

bottom of page