Vi slapp regnet
- 27 juni 2019
- 1 min läsning
Trots regnet under dagen var vi 6 damer som spelade poängbogey på onsdagsgolfen. Vi fick riktigt härligt golfväder och inte en droppe regn. Vinnare av kvällens tävling var Madeleine Svedbäck - grattis!
Trots regnet under dagen var vi 6 damer som spelade poängbogey på onsdagsgolfen. Vi fick riktigt härligt golfväder och inte en droppe regn. Vinnare av kvällens tävling var Madeleine Svedbäck - grattis!