top of page

Klubbmästerskapen 2022

  • 11 aug. 2022
  • 1 min läsning

I söndags 7 aug spelades KM på Vassunda. Vädret var alldeles perfekt för golf.

Urban, Mona och Mileva som tävlingsledare gjorde ett bra jobb trots lite strul med det digitala.

:

Stora KM

På första plats kom Björn Melin, 2:a Måren Nord och 3:e plats Mats Selberg.

KM dagen med HCP:

Herrklassen vann Lars Westroth och Damklassen Lottie Siitonen.

Åldersklasser:

D60 Lottie Siitonen

H50 Lars Westroth

H60 Christer Nilsson

H70 Urban Strömqvist

Grattis till alla som kämpade!

bottom of page